שאלות נפוצות

באלו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

כרטיסי אשראי, Google Pay, Apple Pay, bit וגיפטקארד למימוש באתר שנרכש באתר בלבד.

** לא ניתן לקבל החזר כספי בסניפים למשלמים באמצעי תשלום BIT - רק דרך שירות לקוחות האתר **

היכן ניתן לברר את יתרת הגיפטקארד שלי מהסניפים (שחור/לבן)?

כיצד משתמשים בגיפט קארד שקיבלתי?

לרשת MASHBIR יש סוגים שונים של GIFT CARDS.

באתר של MASHBIR ניתן לממש רק GIFT CARD שנרכש באתר עבור האתר.
יתרת השוברים לא ניתנים למימוש באתר, אלא רק בסניפי הרשת.

 

היכן ניתן לברר איפה ההזמנה שלי?

ניתן לברר בעמוד סטטוס המשלוח.

תוך כמה זמן אקבל את המשלוח שלי?

שליח עד הבית
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת שסופקה בהזמנה, תוך זמן משוער של 5-10 ימי עסקים.

נקודות חלוקה
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לנקודת מסירה שנבחרה בהזמנה, או לנקודה סמוכה אליה, תוך זמן משוער של 5-10 ימי עסקים. עם הגעת החבילה לנקודת החלוקה שנבחרה, תישלח הודעת SMS למספר הטלפון שהוזן בעת ההזמנה, ובה פרטים אודות שעות פתיחת נקודת החלוקה.

כיצד ניתן לשחזר את הסיסמא לאתר?

את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל אתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.

איך מחזירים/מחליפים את הפריטים שקניתי?

ביטול עסקה יכול שיתבצע באחת מהדרכים המפורטות להלן:

  1. באמצעות פתיחת בקשה להחזרה ו/או ביטול עסקה כאן (הדרך המהירה ביותר - מומלץ).
  2. בעל פה – באמצעות שירות הלקוחות של החברה, בטלפון: 1-800-346666
  3. בדואר רשום לכבוד המשביר לצרכן בתי כלבו בע"מ בכתובת:
  4. הצורן 4, נתניה, ישראל 4256001

פרטים נוספים בעמוד ביטולים והחזרות.

איך מבטלים הזמנה באתר שטרם סופקה?

לפנייה לשירות הלקוחות שלנו לחצו כאן
או בטלפון: 1-800-346-666
בימים א'-ה' 09:00-16:00

האם המבצעים שיש באתר זהים למבצעים שיש בסניפי הרשת?

לא. המחירים והמבצעים באתר לא תמיד זהים לאלו שבסניפי הרשת. מומלץ לבדוק ולהשוות.

אלו מותגים נמכרים באתר?

ניתן לבדוק את כל המותגים הנמכרים באתר כאן.

האם ניתן להחזיר מוצר שרכשתי באתר בסניפי הרשת?

לא ניתן לבצע ביטול/החזרה (חלקי או מלא) של עסקת אונליין בסניפים.

אם ברצונכם לבטל עסקה שהוזמנה דרך האתר יש לפעול בהתאם לתקנון ביטולים והחזרות באתר.

בסניפי הרשת ניתן לבצע אך ורק החלפה של פריטים שנרכשו באתר כנגד זיכוי לסניף ו/או החלפת צבע או מידה של אותו מוצר בדיוק.

שימו לב - בכל מקרה, חובה להציג חשבונית בביצוע החלפה בסניפים.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם, הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור "הוספה לסל".

כשאתם מוכנים לסגור את ההזמנה עברו לעמוד סל הקניות שלכם בלחיצה על המזוודה בקצה העליון השמאלי של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם.

לתשלום, לחצו על הכפתור "מעבר לתשלום". במסך התשלום, עליכם להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם או תשלום באפשרויות תשלום נוספות  ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף בנק' איסוף.

לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הפתור "תשלום" ואנו נקבל את הזמנתכם ונדאג שתגיע אליך במהירות האפשרית.