שאלות ותשובות
שאלות נפוצות
אלו מותגים נמכרים באתר?
ניתן לבדוק את כל המותגים הנמכרים באתר כאן.
כיצד מבצעים הזמנה באתר?
מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם, הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור "הוספה לסל".
כשאתם מוכנים לסגור את ההזמנה עברו לעמוד סל הקניות שלכם בלחיצה על המזוודה בקצה העליון השמאלי של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם.
לתשלום, לחצו על הכפתור "מעבר לקופה". במסך התשלום, עליכם להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם או תשלום באפשרויות תשלום נוספות ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם: משלוח עם שליח עד הבית או איסוף בנק' איסוף.
לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הפתור "תשלום" ואנו נקבל את הזמנתכם ונדאג שתגיע אליכם במהירות האפשרית.
באלו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר? ובכמה תשלומים?
כרטיסי אשראי, Google Pay, Apple Pay, גיפטקארד משביר (לבן) ו/או גיפטקארד שנרכש באתר בלבד.
ניתן לשלם עד 12 תשלומים ללא ריבית
כיצד ניתן לשחזר את הסיסמא לאתר?
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל אתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.
האם המבצעים שיש באתר זהים למבצעים שיש בסניפי הרשת?
לא. המחירים והמבצעים באתר לא תמיד זהים לאלו שבסניפי הרשת. מומלץ לבדוק ולהשוות.
היכן ניתן לברר את יתרת הגיפטקארד שלי מהסניפים (שחור/לבן)?
כיצד משתמשים בגיפט קארד שקיבלתי?
לרשת MASHBIR יש סוגים שונים של גיפט קארדס.
באתר MASHBIR ניתן לממש רק גיפט קארד לבן ו/או גיפט קארד שנרכש באתר.
שאר השוברים לא ניתנים למימוש באתר, אלא רק בסניפי הרשת.
תוך כמה זמן אקבל את המשלוח שלי?
שליח עד הבית
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת שסופקה בהזמנה, תוך עד זמן משוער של 5-10 ימי עסקים.
נקודות חלוקה
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לנקודת מסירה שנבחרה בהזמנה, או לנקודה סמוכה אליה, תוך זמן משוער של 5-10 ימי עסקים. עם הגעת החבילה לנקודת החלוקה שנבחרה, תישלח הודעת SMS למספר הטלפון שהוזן בעת ההזמנה, ובה פרטים אודות שעות פתיחת נקודת החלוקה.
איסוף עצמי
איסוף עצמי – המוצרים ימתינו לך לאיסוף בסניף שבחרת במהלך הצ'קאאוט, עד 14 ימים מיום ההזמנה.
ימי ושעות איסוף עצמי מוגדרים עבור כל סניף בנפרד וניתן לראות אותם במהלך הצ'קאאוט (לא ניתן לאסוף במועדים אחרים).
יש להציג את המייל עם אישור ומספר ההזמנה.
היכן ניתן לברר איפה ההזמנה שלי?
אנו שולחים את ההזמנות עם חברות שליחויות שונות בהתאם לצורך ולנסיבות. הדרך הכי טובה לברר סטטוס הזמנה היא באמצעות עמוד ההזמנות בחשבון שלך כאן.
איך מקבלים חבילה בנקודת חלוקה?
בעת ביצוע ההזמנה ניתן לבחור בנקודת חלוקה במקום במשלוח עד הבית. נקודת חלוקה הנה בד"כ מקום ציבורי כמו חנות או לוקר במיקום סמוך לכתובת שהזנתם. אתם יכולים לבחור את נקודת החלוקה הנוחה לכם (שימו לב - במידה ונקודת החלוקה שבחרתם תהיה מלאה בעת המשלוח, חברת המשלוחים תוכל לבחור נקודת חלוקה אלטרנטיבית קרובה).
כשהחבילה יוצאת מהמחסנים שלנו, תקבלו הודעת SMS מחברת המשלוחים, עם מידע מתי החבילה תגיע לנקודת החלוקה ומהם הימים והשעות בהם ניתן להגיע כדי לאסוף אותה. החבילה תמתין לכם 3 ימי עסקים מרגע הגעתה לנקודת החלוקה.
איך מחזירים/מחליפים את הפריטים שקניתי?
ביטול עסקה יכול שיתבצע באחת מהדרכים המפורטות להלן:
- באמצעות פתיחת בקשה להחזרה ו/או ביטול עסקה כאן (הדרך המהירה ביותר - מומלץ).
- בעל פה – באמצעות שירות הלקוחות של החברה, בטלפון: 1-800-346666
- בדואר רשום לכבוד המשביר לצרכן בתי כלבו בע"מ בכתובת:
- הצורן 4, נתניה, ישראל 4256001
פרטים נוספים בעמוד ביטולים והחזרות.
איך מבטלים הזמנה באתר שטרם סופקה?
לפנייה לשירות הלקוחות שלנו לחצו כאן
או בטלפון: 1-800-346-666
בימים א'-ה' 09:00-16:00
האם ניתן להחזיר מוצר שרכשתי באתר בסניפי הרשת?
לא ניתן לבצע ביטול/החזרה (חלקי או מלא) של עסקת אונליין בסניפים.
אם ברצונכם לבטל עסקה שהוזמנה דרך האתר יש לפעול בהתאם לתקנון ביטולים והחזרות באתר.
בסניפי הרשת ניתן לבצע אך ורק החלפה של פריטים שנרכשו באתר כנגד זיכוי לסניף ו/או החלפת צבע או מידה של אותו מוצר בדיוק.
שימו לב - בכל מקרה, חובה להציג חשבונית בביצוע החלפה בסניפים.