ביטולים והחזרות

בכפוף לחוק הגנת הצרכן – התשמ"א 1981 (לעיל והלן: "החוק"), אתם זכאים לבטל עסקה של מוצרים שרכשתם באמצעות האתר, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המועד המאוחר ביניהם.

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר, יהיה רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח, ובכלל זה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

ביטול עסקה יכול שיתבצע באחת מהדרכים המפורטות להלן:

  1. באמצעות פתיחת בקשה להחזרה ו/או ביטול עסקה כאן (הדרך המהירה ביותר - מומלץ).
  2. בעל פה – באמצעות שירות הלקוחות של החברה, בטלפון: 1-800-346666
  3. בדואר רשום לכבוד המשביר לצרכן בתי כלבו בע"מ בכתובת:
  4. הצורן 4, נתניה, ישראל 4256001

בהודעת הביטול יש לציין את שם הלקוח, כתובת האימייל שבאמצעותה בוצעה ההזמנה ומספר ההזמנה.

אם קבלתם כבר את המוצר נשוא ביטול העסקה, עליכם להחזיר את המוצר לחברה באמצעות שליח שיאסוף את המוצר/ים מכם בכתובת שתבחרו לשם כך (באמצעות האתר), ובתנאי שהיא בישראל (למעט באזורים אליהם הגישה מוגבלת או שהינם מרוחקים). במקרה כזה, ולשם טיפול מהיר יותר, עליכם לארוז את המוצר באריזתו המקורית ולצרף למשלוח המוחזר את אישור ההזמנה שקבלתם בעת ביצוע ההזמנה. בהחזרת מוצרים שנרכשו בהזמנות שונות, יש לארוז, ככל הניתן, את כולם באותו המשלוח, בצירוף אישורי ההזמנות הרלוונטיים לכל מוצר.

החברה רשאית לגבות דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק, אשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.

בכל מקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה לא יוחזרו דמי המשלוח שנגבו במסגרת ההזמנה.

בכל מקרה, התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון האתר. בכל מקרה של סתירה בין האמור כאן לאמור בתקנון האתר, יגבר האמור בתקנון האתר.

להזמנת שליח לאיסוף המוצר המוחזר לחצו כאן
השליח יגיע לאסוף את החבילה בתיאום עמכם, תוך 5-10 ימי עסקים

 

* עודכן בתאריך 18.04.2023