משלוחים

תתחדש/י!

אנחנו שמחים שבחרת לקנות אצלנו ונשמח להכין את הזמנתך במהירות האפשרית.
המוצרים שרכשת דרך האתר, יסופקו באחת מהדרכים הבאות לבחירתך
(חשוב! החל ממועד סיום ביצוע ההזמנה, לא ניתן יהיה לשנות את אופן השילוח):

  • משלוח לכתובת – המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת כפי שהוקלדה על ידך, ובתנאי שהיא בישראל, תוך זמן משוער של 5-10 ימי עסקים, בכפוף לזמינותך ובכפוף למדיניות חברת השליחויות, כפי שתעדכן מעת לעת.
    חשוב! השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00. מומלץ לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל: כתובת מקום העבודה).

    דמי המשלוח הנם על סך של 19.90 ₪. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה באתר ולפני ביצוע התשלום בפועל. סכום דמי המשלוח ייגבה בעת ביצוע ההזמנה והינו בנוסף למחיר המוצר.

  • משלוח לנקודת חלוקה - המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לנקודת חלוקה שנבחרה על ידך בעת ההזמנה תוך זמן משוער של 5-10 ימי עסקים, בכפוף למדיניות חברת השליחויות, כפי שתעדכן מעת לעת. עם הגעת החבילה לנקודת החלוקה שנבחרה, תישלח הודעת SMS למספר הטלפון שהוזן בעת ההזמנה, ובה פרטים אודות שעות פתיחת נקודת החלוקה.

    דמי המשלוח הנם על סך של 19.90 ₪. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה באתר ולפני ביצוע התשלום בפועל. סכום דמי המשלוח ייגבה בעת ביצוע ההזמנה והינו בנוסף למחיר המוצר.

  • איסוף עצמי – המוצרים ימתינו לך לאיסוף בסניף שבחרת במהלך הצ'קאאוט, עד 14 ימים מיום ההזמנה.
    ימי ושעות איסוף עצמי מוגדרים עבור כל סניף בנפרד וניתן לראות אותם במהלך הצ'קאאוט (לא ניתן לאסוף במועדים אחרים).
    יש להציג את המייל עם אישור ומספר ההזמנה.

זמני אספקת המוצרים והשירותים כפי שמצוינים כאן כוללים רק "ימי עסקים", קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג, חול המועד, יום העסקים מסתיים בשעה 18:00.

להסרת ספק יובהר כי מניין הימים לצורך משלוח ההזמנה יחל רק במועד אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי/אישור החברה כי קיים במלאי.

הזמנה שבוצעה ביום עסקים לאחר השעה 14:00, או ביום שאינו יום עסקים, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת.

סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה באתר ולפני ביצוע התשלום בפועל. סכום דמי המשלוח ייגבה בעת ביצוע ההזמנה והינו בנוסף למחיר המוצר.

המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת השליחויות החיצונית, ובכפוף למדיניות חברת השליחויות, לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החברה ו/או חברת השליחויות יהיו רשאים לספק את המשלוח במקום הבא הקרוב לכתובת שסופקה על ידך, אשר אליו ניתן לספק את המשלוח, וזאת בתיאום מראש עמך.
חשוב! באחריותך לוודא בעת ביצוע ההזמנה, כי ניתן לשלוח את החבילה למען המבוקש.

כל האמור לעיל הינו בכפוף לתנאי תקנון האתר ולמדיניות חברת המשלוחים.

* עודכן בתאריך 17/01/2025

שאלות ותשובות - משלוחים

שליח עד הבית
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לכתובת שסופקה בהזמנה, תוך עד זמן משוער של 5-10 ימי עסקים.

נקודות חלוקה
המוצרים יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית לנקודת מסירה שנבחרה בהזמנה, או לנקודה סמוכה אליה, תוך זמן משוער של 5-10 ימי עסקים. עם הגעת החבילה לנקודת החלוקה שנבחרה, תישלח הודעת SMS למספר הטלפון שהוזן בעת ההזמנה, ובה פרטים אודות שעות פתיחת נקודת החלוקה.

איסוף עצמי
איסוף עצמי – המוצרים ימתינו לך לאיסוף בסניף שבחרת במהלך הצ'קאאוט, עד 14 ימים מיום ההזמנה.
ימי ושעות איסוף עצמי מוגדרים עבור כל סניף בנפרד וניתן לראות אותם במהלך הצ'קאאוט (לא ניתן לאסוף במועדים אחרים).
יש להציג את המייל עם אישור ומספר ההזמנה.

בעת ביצוע ההזמנה ניתן לבחור בנקודת חלוקה במקום במשלוח עד הבית. נקודת חלוקה הנה בד"כ מקום ציבורי כמו חנות או לוקר במיקום סמוך לכתובת שהזנתם. אתם יכולים לבחור את נקודת החלוקה הנוחה לכם (שימו לב - במידה ונקודת החלוקה שבחרתם תהיה מלאה בעת המשלוח, חברת המשלוחים תוכל לבחור נקודת חלוקה אלטרנטיבית קרובה).
כשהחבילה יוצאת מהמחסנים שלנו, תקבלו הודעת SMS מחברת המשלוחים, עם מידע מתי החבילה תגיע לנקודת החלוקה ומהם הימים והשעות בהם ניתן להגיע כדי לאסוף אותה. החבילה תמתין לכם 3 ימי עסקים מרגע הגעתה לנקודת החלוקה.

אנו שולחים את ההזמנות עם חברות שליחויות שונות בהתאם לצורך ולנסיבות. הדרך הכי טובה לברר סטטוס הזמנה היא באמצעות עמוד ההזמנות בחשבון שלך כאן.

אם אינכם בבית כשהשליח יוצר עמכם קשר, אתם יכולים לתאם עמו מועד אחר או לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימו לב שבמקרה כזה לא נהיה אחראים לכל נזק ואו אובדן, ישיר ו/או עקיף מסוג שהוא, שיגרמו לחבילה כתוצאה מכך.

לא ניתן לשנות עצמאית את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה. ככל שנדרש שינוי כתובת, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כאן.